frhxv
Graphic designer wanna be?

Assalamualaikum. Agak lewat entry saya malam ni. Entah kenapa tangan terasa nak menaip. Rasa rindu nak hadap laptop setelah 1 week tinggal pergi vacation. Hehehe saya ingat nak post entry pasal holiday saya. Tapi tapi saya agak malas sikit. Sini saya bagi tahu negeri mana saya pergi utk holiday this year (*tak sampai luar negara lagi) This year pergi dekat dekat ni je pergi ke KL,PD (PortDickson),Melaka. Dekat ke? *dari KELANTAN?* Kahkah /tak lucu pun senanya,kbye/

Back to entry. Graphic designer wanna be? Umur muda lagi ni kan. Result pt3 tak keluar lagi,SPM tk lepas lagi dah angan angan nak jadi graphic designer. Since papa suggest for this also uncle saya pun ambil course ala ala graphic designer gitu *saya pun tak pasti. Plus farah memang minat dalam bidang ni and its also interesting lah. So for nxt year tak kisah lah masuk kelas aliran apa. Yang pasti after spm banyak lg aliran yang kita minat boleh kita join when masuk uni-life *betul ke tak ni?

Okay here saya nak promote acc askfm saya. Yang dulu dah tak guna atas sebab tertentu. Kalau ada apa apa nak tanya,nak suruh buat tuto or freebies apa apa boleh tanya saya sementara saya free sekarang ye. Ask here :)

Assalamualaikum. Adios.
[ 0 comments ]